lauantai 14. helmikuuta 2009

Rooma kutsuu.

Kola jää viettämään hiihtolomaa Lahteen pikkuveljelle ja tyttöystävälle. Omistajaa jännittää melkein hysteerisen paljon, sillä Kola ei ole ollut hoidossa missään muualla aiemmin kuin vanhemmillani näin pitkää aikaa. Olehan kiltisti, Kola! Nähdään torstaina!

(Soitan varmaan päivittäin koirahoitajille ja terrorisoin yötä päivää hoitopaikan arkea. "Kola on tottunu siihen, että... Kolalle pitää sit... Kola ei sit..." Voi huoh. Noinkohan uskaltaisin koskaan jättää lapsia mihinkään hoitoon, jos sellaisia sattuisi siunaantumaan. Tuskinpa. ;)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hehe.. mä oon ihan samoissa tunnelmissa, jos joudun jättämään Mörkön hoitoon lomareissun ajaksi. Mä oon mennyt jopa niin pitkälle, että oon tehnyt kirjalliset hoito-ohjeet, joita on myös noudatettava :D